CECHY I ZALETY MODUŁU
- możliwość tworzenia własnych konfiguracji plików do generowania poprzez kombinacje parametrów takich jak: (język, kraj, sklep, waluta, metoda dostawy, oraz reszta parametrów odpowiedzialnych za produkty i informacje o nich zawarte w generowanym pliku xml).
- możliwość mapowania kategorii sklepu do kategorii produktowych Google (w Polsce jest to nie wymagany parametr ale jeśli zamierzacie sprzedawać do niektórych krajów unii europejskiej to jest on wymagany) mapowanie odbywa się za pomocą funkcji auto uzupełniania czyli wpisujemy jakieś wyrażenie obok kategorii sklepowej i pojawia nam się lista podpowiedzi zawierających to wyrażenie w nazwie kategorii i wtedy wybieramy i naciskamy zapisz w ten sposób możemy szybko zmapować dość dużą liczbę kategorii
- produkty możemy wybierać poprzez kategorie czyli wybieramy z jakich kategorii produkty mają się znaleźć w generowanym pliku XML dla Google Merchant Center
- możliwość użycia słownika dla opisów produktów i nazwy np. Google nie lubi i nie akceptuje pewnych wyrażeń w opisach czy nazwie produktu jak DARMOWA DOSTAWA wtedy możemy w locie takie słowo zamienić na inne lub je usunąć bez poprawiania produktów
- produkty możemy filtrować poprzez wykluczenie danych producentów, dostawców lub poszczególnych ID produktów, lub kategorii
- istnieje możliwość rozbicia kombinacji produktów (atrybutów) na pojedyncze produkty czyli np. (Nazwa Bluzki - Kolor: Czerwony - Rozmiar: 44) itd.
- możliwość wykluczenia produktów z ceną niższa niż podana w konfiguracji
- możliwość wybrania co ma być numerem GTIN w generowanym pliku dla danego produktu (EAN, UPC, Index (numer referencyjny))
- możliwość włączenia lub wyłączenia kosztów dostawy dla generowanych produktów w pliku XML
- możliwość wybrania co ma być numerem MPN w generowanym pliku dla danego produktu (numer referencyjny dostawcy, index (numer referencyjny)m lub id produktu) lub możemy wyłączyć ten atrybut
- koszty dostawy (koszt, nazwa metody dostawy, kod ISO kraju) są generowane dla każdego z produktów w pliku xml (dodatkowo koszt dostawy dla wszystkich krajów które są w tej samej strefie geograficznej „Zone” jak kraj podany podczas tworzenia konfiguracji dla pliku xml)
- możliwość wybrania opisu dla produktu (krótki opis / długi opis) jak któryś z opisów nie istnieje a został wybrany w konfiguracji to moduł zastąpi innym istniejącym opisem
- obsługa custom_label od 0 do 4 (są to własne etykiety opisowe wprowadzane z poziomu produktu)
- możliwość wybrania typu zdjęcia produktu
- możliwość dodania nazwy producenta
- w pliku generowane są wszystkie zdjęcia produktu
- obsługiwane są wszystkie wartości atrybutu dostępności (w magazynie, niedostępny, na zamówienie) na zamówienie działa w ten sposób iż jak mamy ustawiona datę kiedy będzie dostępny dany produkt to w atrybucie dostępności pojawia się wartość "na zamówienie"
- obsługiwany jest atrybut cena wyprzedaży (obniżona) oraz cena przed obniżką
- obsługiwany jest atrybut tylko dla dorosłych (możliwość włączenia lub wyłączenia go)
- obsługiwany jest atrybut miara ceny jednostkowej
- obsługiwany jest atrybut stan produktu (nowy, używany, odnowiony)
- obsługiwany jest parametr typ produktu (pełna ścieżka kategorii danego produktu)
- obsługiwane są wszystkie wymagane parametry
- możliwość wykluczenia wybranych produktów na karcie edycji produktu zakładce Google Zakupy podczas edycji produktu
- możliwość zmiany nazwy produktu poprzez podane innej poprzez wpisanie jej w zakładce podczas edycji produktu
- możliwość włączenia opcji automatycznego przypisania nowych produktów tak by się znajdowały w generowanym pliku XML dla Gogole zakupów
- moduł został napisany tak by oszczędzać maksymalnie zasoby serwera (cpu, pamięć) zapisywanie generowanego pliku odbywa się co 200 produktów jak i ich pobieranie z bazy danych również co 200 produktów czyli nie ma potrzeby alokacji dużej ilości pamięci w przypadku bardzo dużej ilości produktów w sklepie
- możliwość dodania zadań do Crona by generował wszystkie pliki z zapisanej i aktywnej konfiguracji lub tylko wybrane ID konfiguracji naszego pliku
- możliwość włączenia lub wyłączenia danej konfiguracji tak by się nie generowały podczas uruchomienia zadania Crona przez serwer
- lista zadań obrazuje wszystkie parametry ustawione oraz dodatkowo datę dodania konfiguracji oraz datę ostatniego generowania pliku XML dla danej konfiguracji i możliwość usuwania konfiguracji lub ich wyłączenia
- pełna obsługa multistore w PrestaShop
- istnieje możliwość dostosowania modułu pod specyficzne wymagania klienta
INSTALACJA MODUŁU
- Przez „Dodaj nowy moduł” w zakładce Moduły w panelu administracyjnym.
- Nie są wymagane modyfikacje plików !
KONFIGURACJA AUTOMATYCZNEGO GENEROWANIA
Linki do dodania zadań do tablicy Crona na Państwa serwerze dostępne są po dodaniu konfiguracji poszczególnych plików w panelu konfiguracji modułu.
Proszę zapoznać się z oficjalna specyfikacją pliku XML dla Gogole Merchant Center:
https://support.google.com/merchants/answer/188494?hl=pl
Aby dowiedzieć się więcej na temat tworzenia kampanii na zakupowych z Google Merchant Center znajdziecie Państwo na stronie:
https://support.google.com/merchants/answer/2660968
Google Merchant Center to narzędzie do przesyłania informacji o Twoim sklepie i produktach do Google oraz udostępniania ich w Zakupach Google.
Zakupy Google pozwalają klientom szybko i łatwo znajdować informacje o produktach w Google. Dzięki Zakupom Google sprzedawcy mogą:
- Przyciągać więcej potencjalnych nabywców. Zakupy Google pomagają docierać do klientów, gdy szukają oni w Google produktów do kupienia.
- Kontrolować informacje o produktach. Korzystając z Zakupów Google, możesz zachowywać dokładność i aktualność informacji o swoich produktach. Dzięki temu klienci otrzymują informacje o produktach pasujących do ich wyszukiwania i dostępnych w sprzedaży.
Zakupy Google są obecnie dostępne w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Australii, Niemczech, Francji, Japonii, Włoszech, Holandii, Brazylii, Hiszpanii, Szwajcarii i Czechach.
Po połączeniu kont Google AdWords i Merchant Center możesz bezpośrednio prezentować swoją ofertę użytkownikom w reklamach z listą produktów.
Reklamy z listą produktów dostępne są obecnie w Australii, Austrii, Belgii, Brazylii, Czechach, Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Indiach, Japonii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych, Szwajcarii, Szwecji, Turcji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.
Polecam
Polecam