Presta-Mod.pl

Moduł Zarządzanie reklamacjami RMA - PrestaShop

2 Oceny
presta-mod.pl

RMA-04-06

Nowy

Moduł Zarządzanie reklamacjami RMA - PrestaShop - moduł do automatycznej obsługi reklamacji w Twoim sklepie.

W każdym sklepie obsługa reklamacji powinna być łatwa zarówno dla klientów, jak również dla administracji. Klient składając reklamację w tradycyjny sposób za pomocą maila naraża się na możliwość trafienia do SPAM, ktoś może iść na urlop, lub coś innego może się wydarzyć. Moduł RMA trzyma wszystkie reklamacje w jednym miejscu, a klient zawsze może sprawdzić status reklamacji na swoim koncie. 

Więcej szczegółów

149,99 zł

brutto

169,99 zł brutto

-20,00 zł

Moduł został przygotowany z myślą o sklepach PrestaShop, aby ułatwić klientom proces składania reklamacji.

Możesz tworzyć dowolne statusy reklamacji, dodawać do nich wiadomości email, a całość jest widoczna w Panelu administracyjnym.

CECHY I ZALETY MODUŁU

  • Od 2022 roku, w przypadku zwrotu towaru, będziesz potrzebować protokołu od klienta B2B. Moduł RMA załatwi to za Ciebie.
  • W żądaniach klienta możesz dodać opcję zwrotu towaru.
  • Możliwość tworzenia dowolnych statusów reklamacji.
  • W konfiguracji możesz wybrać najważniejsze statusy reklamacji: rozpoczęta, zaakceptowana, odrzucona.
  • Dodawanie własnych żądań do reklamacji.
  • Wysyłanie powiadomień o procesie przetwarzania reklamacji.
  • Powiadomienia dla administracji o nowych zgłoszeniach.
  • Możliwość przesyłania plików podczas składania reklamacji.
  • Klient może składać reklamację z kontrolera widocznego w zakładce "Moje konto".
  • Reklamacje są automatycznie numerowane.
  • Możliwość pobierania protokołu reklamacji towaru w formacie PDF.
  • Możliwość generowania protokołu reklamacji towaru w formacie PDF.
  • Możliwość wyboru dostępnych żądań klienta.
  • Klient ma możliwość wyboru żądań (wymiana towaru, darmowa naprawa, częściowy zwrot kosztów, zwrot kosztów).
  • Klient w przypadku zwrotu kosztów podaje numer rachunku bankowego.
  • Moduł może również służyć do prostej komunikacji - dla każdego statusu można wybrać, czy klient będzie mógł odpowiedzieć na wiadomość.
  • Wybór statusu zamówienia (możesz wybrać własne statusy zamówień - tylko te będą widoczne podczas składania reklamacji).
  • Ilość dni na złożenie reklamacji - określasz, ile dni klient ma na złożenie reklamacji.

Reklamacje mogą być tworzone tylko z konta klienta i nie mają wpływu na stan magazynowy. Moduł służy do ujednolicenia i automatyzacji procesu składania

i rozpatrywania reklamacji.

Korzystając z tego modułu zaoszczędzisz czas. Zgłoszenia reklamacyjne są zapisywane w Back-Office, nie musisz szukać wiadomości e-mail, gdy klient dzwoni - poproś go o numer reklamacji.


Change log: 1.1.0

  • Poprawa sql w kontrolerze aby uniknąć z modułami do usuwania zmaówień


Change log: 1.0.9 18-05-2023

  • Dodanie obsługi statusu zamówienia.
  • Dodanie ilości dni na złożenie reklamacji.
  • Dostosowanie pod PrestaShop 8.x.

Change log: 1.0.8 08-12-2021

  • Generowanie protokołu zwrotu / reklamacji.
  • Dodanie wyszukiwarki produktów.
  • Poprawa tłumaczenia.
  • Wprowadzanie ilości do zamówienia.
  • Dodanie możliwości złożenia reklamacji na kilka pozycji zamówienia.
  • Zmiana tematu maila w przypadku zwrotu towaru na "Protokół zwrotu towaru".
  • Dodanie opisu do konfiguracji.
  • Aktualizacja wyglądu dla PrestaShop 1.6 i PrestaShop 1.7.
  • Zmiana sposobu obliczania wartości zamówienia - na podstawie danych z order_details.

Change log: 1.0.7 26-11-2021

  • Aktualizacja dla instalacji baz danych.
  • Rozwiązanie problemów z pobieraniem załączników na niektórych wersjach PrestaShop.
  • Aktualizacja wyglądu dla zaplecza.

Change log: 1.0.6 01-08-2021

  • Hot fix dla wysyłki maili.

Change log: 1.0.5 15-07-2021

  • Możliwość przesyłania wielu załączników.
  • Możliwość dodawania załączników podczas wysyłania dodatkowych wiadomości do reklamacji.
  • Dodawanie reklamacji z panelu administracyjnego.
  • Poprawa wyglądu.
  • Dodanie własnych statusów reklamacji.

Change log: 1.0.4

  • Dodatkowe funkcje przy składaniu reklamacji.

Change log: 1.0.3

  • Pobieranie plików w zakładce reklamacji - administracja.
  • Rozwiązanie problemu z przyciskiem wstecz - administracja.
PrestaShop 1.6Tak
PrestaShop 1.7Tak
PrestaShop 8.xTak
Darmowa aktualizacjaAktualizacja jest dostępna przez 365 dni od zakupu
Wysyłka modułuNatychmiastowo
Rozmiar pliku8.97 mb
Wersja 1.1.1
Dostępne językiPL, EN
Demo https://17.oferta.presta-mod.pl/demo
Demo panel https://17.oferta.presta-mod.pl/demo/auth
Ocena 
2019-08-27

Polecam

Reklamacje w jednym miejscu - tak powinno być! Nic nie trzeba szukać sami nadajemy statusy - SUPER!

    Ocena 
    2019-04-21

    Proste reklamacje w PrestaShop

    Moduł ułatwił nam skomplikowany proces reklamacji, wszystko mamy w jednym miejscu. Polecam, jeszcze za tą cenę - ha nie warto grzebać w papierkach.

    • 1 z 1 osób uznało tę recenzję za przydatną.

    Napisz opinię !

    Napisz opinię

    Moduł Zarządzanie reklamacjami RMA - PrestaShop

    Moduł Zarządzanie reklamacjami RMA - PrestaShop

    Poniżej przedstawiamy Samouczek Konfiguracji dostępny w module od wersji 2.7.1

    1. Gdzie mogę przetestować moduł?
      W zakładce Demo - znajdziesz dane logowania.

    2. Paczki wysyłam poprzez brokera czy muszę podawać jakieś dane z InPost aby moduł działał?
      Nie - dane nie są wymagane, wystarczy prosta konfiguracja modułu, aby Twój klient mógł wybrać paczkomat. GeoWidget 4 nie wymaga podawania żadnych danych. W przypadku użycia GeoWidget 5 - wymagany jest token (opisane w punkcie 13 "często zadawanych pytań").

    3. Mam własny szablon - czy moduł będzie działał?
      Tak - będzie działał na twoim szablonie - jeżeli masz jakiś problem z modułem pisz śmiało- postaramy się go rozwiązać.

    4. Mam fajny pomysł, aby moduł był bardziej przyjazny jaki jest koszt wprowadzenia zmiany?
      Co jakiś czas wprowadzamy aktualizację modułu w przypadku ciekawych opcji / zmian możemy je dodać w kolejnych aktualizacjach. Nie możemy jasno określić czy Twój pomysł trafi do modułu i w jakim czasie. Moduł jest wykorzystywany w wielu sklepach i pewne zmiany mogą zakłucić funkcjonowanie w innych sklepach.

    5. Czym wyróżnia się moduł?
      Moduł Paczkomaty Pro dla PrestaShop wyróżnia się dzięki rozbudowanej funkcjonalności i zaawansowanym opcjom skonfigurowania, takim jak: możliwość nadawania przesyłek allegro (jeżeli posiadasz integrację), generowanie wielu etykiet do jednego zamówienia, wybór paczkomatu bazujący na mapie lub z listy, mapa aktualizowana w czasie rzeczywistym z API InPostu, wysyłanie maili do klienta, drukowanie wielu etykiet, dodawanie kodu referencyjnego zamówienia, generowanie listów przewozowych wprost z zamówienia, lub z wygodnej listy.

    6. Jak długo jest dostępna darmowa aktualizacja?
      Darmowa aktualizacja jest dostępna 365 dni od zakupu. Jeżeli chcesz zakupić aktualizację po tym czasie poproś o kupon rabatowy.

    7. Czy możecie dodać nowe funkcje do modułu?
      Co jakiś czas wprowadzamy aktualizację modułu w przypadku ciekawych opcji / zmian możemy je dodać w kolejnych aktualizacjach. Nie możemy jasno określić czy Twój pomysł trafi do modułu i w jakim czasie. Moduł jest wykorzystywany w wielu sklepach i pewne zmiany mogą zakłucić funkcjonowanie w innych sklepach. 

    8. Czy możecie dostosować moduł InPost Paczkomaty PrestaShop do mojego szablonu?
      Tak, możemy dostosować moduł InPost Paczkomaty do Twojego szablonu sklepu. Prosimy o kontakt e-mail, abyśmy mogli omówić szczegóły.

    9. Czy moduł obsługuje baselinkera?
      Tak, moduł współpracuje z baselinkerem.

    10. Czy mogę nadawać przesyłki masowo
      Tak, masz możliwość generowania przesyłek z listy.

    11. Jak uzyskać klucz do map google i czy jest mi potrzebny.
      Moduł posiada wbudowaną mapę, która korzysta z OpenMaps - klucz do map nie jest potrzebny. W module wdrożono Geowidget w wersji 4 (nie wymaga podania tokenu) oraz w wersji 5 (wymaga podania tokenu).

    12. Czy do map jest wymagany token?
      Tak, mapy wymagają podania tokenu. Token można wygenerować na stronie https://manager.paczkomaty.pl. Aby uzyskać dostęp, należy zalogować się za pośrednictwem swojego konta, a następnie wygenerować klucz. Token należy wprowadzić podczas konfigurowania modułu.